Showtec heeft al enkele jaren de Phantom Series in het assortiment. Een multi-functioneel licht armatuur… een Jack of all Trades. De phantom zie je daarom terug in theaters, op podia, tijdens festivals en in diverse televisie-shows.
Om de spot op deze diverse serie te laten schijnen, wordt in september 2022 een campagne gestart. Elke week wordt via social media een armatuur eruit gelicht.
Met het marketingteam bestaande uit Fina Mateo, Joeri Dullens en light designer Bas Baadjou zijn voorafgaand aan de productie uitgebreid diverse settings besproken en try-outs gefilmd. Hierdoor kon het team eigen visie, graphics en print media op elkaar afstemmen.
Media Profile stemt daarbij de artistieke visie van het team en de praktische/pragmatische haalbaarheid zo op elkaar af dat er binnen budget en productietijd een prima eindresultaat gehaald wordt.
Afsluiter van de campagne is een Tijdcode show. Hierbij loopt licht, geluid en film perfect synchroon om de kijker een zo maximale indruk te geven van de kwaliteiten van de uitzonderlijke armaturenreeks… de phantoms…